כתובת: הפנינים 11, אשקלון

כל המי ומו – משנים את כל מה שידעתם על קצביות

כל המי ומו אשקלון, במובנים רבים, מציע שילוב שכמוהו עוד לא ראינו, באשקלון או בכלל.

עד לפני שנים לא רבות, קצביות היו חנויות קטנות וצפופות בהן נמכרו רק בשרים טריים.

נכון, לרוב איש המקצוע התמחה בנושא והיה אפשר להרגיש את זה בטעם ובידע, אבל אם רציתם מוצרים נוספים שיתלוו אל הבשר, הייתם צריכים להמשיך את הקנייה במקום אחר.

בינינו, למי בימינו יש זמן לזה? לעבור מחנות לחנות, מקצבייה למעדנייה ולסופר, רק כדי להשיג את התבלין שיתלווה לבשר, הרוטב, התוספת והמנה הראשונה? למה לא ליהנות מקצבייה, מעדניית איכות ואוכל מוכן, הכל תחת קורת גג אחת?

הצוות שעומד מאחורי כל המי ומו כבר השכיל להבין זאת. בלב אזור התעשייה באשקלון תמצאו חנות רחבת ידיים ובה כל מה שאתם רוצים וצריכים, הכי מפנק והכי איכותי, ללא אף פשרה בדרך.
אל הבשר האיכותי ביותר בקצבייה, הכולל את מיטב הנתחים, מתלווה עוד שורה ארוכה של מוצרים שפשוט אי אפשר בלעדיהם.

רוצים בשרים קפואים? יש. רוצים להתפנק באוכל מוכן בטעם ביתי, שיסגור לכם את הפינה ליום שישי במקום שתעבירו שעות בין הסירים? יש. רוצים ארוחת צוהריים עסקית שתשביע אתכם לכל היום, בטעם הכי מנחם וביתי, בול כמו שאתם אוהבים? יש. רוצים תבלינים, רטבים, מאפים, פינוקים מכל סוג ואפילו קינוחים, כאלה שתשמחו להכניס למקרר ותשמחו עוד יותר לאכול? ברור שיש!

בקיצור, בכל המי ומו אשקלון, החנות החדשה שנפתחה באזור התעשייה הצפוני, מצפה לכם לא פחות מאשר חוויית קנייה חדשה ומטריפה.

אז תשאירו מאחור את הימים בהם הביקור בקצבייה השכונתית נגמר רק בנתח או שניים והכירו את מי ומו.

לא לחינם כל אשקלון כבר מדברת על החנות, ורבים וטובים מהתושבים מעלים על שולחן השבת שלהם את המטעמים שלה. אחרי הכל, בכל פעם מחדש, הטעם מדבר בעד עצמו.