כתובת: הפנינים 11, אשקלון

כל המי ומו אשקלון מעצמה קולינרית

כל המי ומו אשקלון, הקצבייה ובית האוכל המוכן שנפתח ביולי 2020, משנה את כל מה שאשקלונים ידעו על אוכל טוב, והבשורה הגיעה גם אל מעבר לאשקלון.

בכל המי ומו אשקלון, במקום אחד, ותחת קורת גג אחת, תמצאו מגוון משגע שהוא בדיוק מה שאתם צריכים.

אם אתם לא מתפשרים על איכות הבשר שאתם מכניסים הביתה, ולא מוכנים לאלתר עם הנתח הספציפי אותו אתם צריכים למתכון, הקצבייה שלנו תפורה עליכם.

בקצבייה יידעו בדיוק איך לעזור לכם, למצוא את הנתח המושלם שמגיע ממיטב בתי הגידול, שידועים בזכות האיכות והפרפקציוניזם שלהם.

תוכלו ליהנות משפע בלתי נגמר של נתחים, ולא פחות חשוב מכך – מאנשי מקצוע שיודעים בדיוק כיצד לייעץ לכם ומכירים מבפנים כל נתח ונתח.

אחרי שהצטיידתם בבשר, אתם רוצים להשלים את קניית המצרכים למתכון? שום בעיה! אתם ממש לא צריכים להיכנס לחנות נוספת, לחפש חנייה ולעמוד שוב בתור. במקום אחד מחכים לכם כל התבלינים, הרטבים וכל מה שאתם צריכים כדי להכין את המנה האולטימטיבית.

אם תוך כדי קנייה פתאום הבנתם שחסרים לכם מוצרים לבית, ממש לא צריך להמשיך לסופרמרקט השכונתי. בכל המי ומו אשקלון תמצאו את מבוקשכם: מאפים, מוצרי פרימיום מכל סוג, מתוקים, יינות ואפילו כלי מטבח, כך שאתם מצוידים לחלוטין בדרך לחוויה המושלמת במטבח ועל הצלחת.

חושבים שזה הכל? ממש לא! כל המי ומו מציגה מדי יום ביומו מגוון מסחרר של מאכלים מוכנים, עשויים בדיוק כמו שאתם אוהבים, בטעם ביתי משגע שיזכיר לכם את בית אמא או בית סבתא.

בשרים, עופות, דגים, ולצידם מיטב הסלטים ומיטב התוספות, כולם בטעם מנחם שלא תוכלו להפסיק לזלול. והמחיר, מה איתו? גם הוא הכי אטרקטיבי שיש.

במילים אחרות, אם אתם מחזיקים מעצמכם מביני-עניין בכל מה שקשור לאוכל וקולינריה, אין לכם מה לחפש במקום אחר. במי ומו אשקלון תמצאו את כל מה שהמטבח שלכם זקוק לו.

לא לחינם, מדי יום אשקלונים רבים מתייצבים בחנות, כדי להצטייד במיטב המוצרים לבית או אפילו כדי לעצור לכמה דקות, להצטייד בארוחת צוהריים באמצע יום העבודה.

אז אם התחלתם להסתקרן ואם גם אתם רוצים לדעת על מה כל העיר מדברת, מי ומו אשקלון זה המקום הנכון ללכת אליו.